úterý 26. května 2009

AC/DC - Hells Bells


Hells Bells je píseň od AC/DC. Je to první píseň na jejich stejnojmenném albu z r. 1980. O týhle písničce sme se dozvěděla od spolužáka J. U., který mi na ni poslal odkaz. Nejdřív se mi nelíbila (nebylo to náhodou "kvalitou" YouTube videa?) a nevěnovala sem tomu pozornost. J. U. má ale dobrý vkus v hudbě, a teď, když se mi začali AC/Dc líbit víc, jsem si vzpomněla na tuhle písničku. A věřte nevěřte - líbí se mi!



 A kdybyste jí chtěli rozumět (nebo zpívat :D) tak tady je text:

I'm a rolling thunder, pouring rain
I'm comin' on like a hurricane
My lightning's flashing across the sky 
You're only young but you're gonna die

I won't take no prisoners, won't spare no lives
Nobody's putting up a fight
I got my bell, I'm gonna take you to hell
I'm gonna get ya, Satan get ya

CHORUS:
Hell's Bells
Yeah, Hell's Bells
You got me ringin' Hell's Bells
My temperature's high, Hell's Bells 

I'll give you black sensations up and down your spine
If you're into evil you're a friend of mine
See my white light flashing as I split the night
'Cause if Good's on the left,
Then I'm stickin' to the right

I won't take no prisoners, won't spare no lives
Nobody's puttin' up a fight
I got my bell, I'm gonna take you to hell
I'm gonna get ya, Satan get you

Hell's Bells
Yeah, Hell's Bells
You got me ringin' Hells Bells
My temperature's high, Hell's Bells

INSTUMENTAL (SOLO)

CHORUS
Hell's Bells, Satan's comin' to you
Hell's Bells, he's ringing them now
Hell's Bells, the temperature's high
Hell's Bells, across the sky
Hell's Bells, they're takin' you down
Hell's Bells, they're draggin' you around
Hell's Bells, gonna split the night
Hell's Bells, there's no way to fight, yeah
Ow, ow, ow, ow
Hell's Bells


A pro neangličany překlad:

Jsem valící se bouře, silný déšť
Přicházím jako hurikán
Mé blesky rozsvěcejí oblohu
Jsi sice mladý, ale chystej se na smrt

Já neberu žádné vězně, nešetřím životy
Nikdo se neodváží k boji se mnou
Mám svůj zvon, chystám se vzít tě do pekla
Chystám se vzít tě, Satan se chystá

SBOR:
Pekelné zvony
Ano, pekelné zvony
Tys mi dal zvonící pekelné zvony
Má teplota stoupá, pekelné zvony

Přenechám ti temné pocity a ohnu tvoji páteř
Pokud jsi pro zlo, jsi mým přítelem
Vidíš bílé světlo mých blesků, kterými rozetínám noc
Protože jestli je dobro na odchodu, pak je všechno správně

Já neberu žádné vězně...

SBOR:
Pekelné zvony, Satan k tobě přichází
Pekelné zvony, právě mu vyhrávají
Pekelné zvony, teplota stoupá
Pekelné zvony, napříč oblohou
Pekelné zvony, táhnou tě dolů
Pekelné zvony, tahají tě kolem dokola
Pekelné zvony, chystají se rozbít noc
Pekelné zvony, neexistuje způsob jak s nimi bojovat

Ou, ou

Pekelné zvony



Žádné komentáře:

Okomentovat